خودم 😇خودم 😇، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
مامانممامانم، تا این لحظه: 35 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره
بابابابا، تا این لحظه: 43 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره
از خرداد تا 1 مهراز خرداد تا 1 مهر، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

خاطرات

من قهرمان خودم هستم ☘️و همیشه خواهم بود ✊😎

معرفی

1400/2/20 18:57
نویسنده : الهه‌ی قلب
190 بازدید
اشتراک گذاری

ببخشید قبلش یادم رفت خودمو معرفی کنم من الهه قلب [لیدی قلبی]  هستم اونایی که منو می‌شناسن هویتم رو ميدونند. 

من متولد دی هستم 20دی که یعنی چند ماه پیش بود.

دی ماهی ها

_با افاده و عشق مُد

_خاص و تو دل برو

_ضعیق و رنجو

_سردگم و بدقول

_ شدیداً احساساتی

این از اخلاق خصوصی منه 😁😌

من متولد 1389 هستم یعنی 10 سالمه😅 

ولی عاشق انیمشین میراکلس و فروزن هستم💋💋

من خودم یه معجزه گر دارم معجزه گر قلب ❤️

من از رنگ های قرمز. مشکی. صورتی و سبز خوشم میاد ❤️🖤

شخصیت لیدی باگ،کت نوار، السا، آنا رو خیلی دوست دارم در واقع عاشقشونم❤️

خواهر و برادر ندارم تکم 😅😞

و وبلاگم رو با یک رمان که نوشته خودم هست شروع کردم 

پسندها (4)

نظرات (14)

***asal******asal***
20 اردیبهشت 00 18:59
سلام
به نی نی وبلاگ خوشامدید
عه چه جالب منم تکم
الهه‌ی قلب
پاسخ
ممنون از خوش آمد گویی ولی من قبلا هم بودم

خوش حالم که یک نفر تک مثل خودم پیدا شد❤️❤️
***asal******asal***
20 اردیبهشت 00 19:03
بازم چه جالب
منم قبلا ۵ تا وبلاگ داشتم که همه بسته شدن
 
الهه‌ی قلب
پاسخ
چه جالب منم قبلا 5 داشتم که بسته شدن

20 اردیبهشت 00 19:04
سللااام
خوش آمدییی🐞🐞🐞🐞
چقدررر خوبی😘
منم ابر قهرمانم
سلام ابر قهرمان🥺
 
الهه‌ی قلب
پاسخ
سلام همکار

20 اردیبهشت 00 19:04
راستی از کجا معجزه گر گرفتی من از یک جای امن معجزه گر گرفتم😇🥺
الهه‌ی قلب
پاسخ
چه جالب 😐😍منم

20 اردیبهشت 00 19:10
😇😇😇😇واییی همکارررر😍منم معجزه گر آلبالو دارم. قدرتشم آوردن شادی توی تابستوناست💖💖💖💖
الهه‌ی قلب
پاسخ
😍من معجزه گر قلب دارم که قدرتش
​​​​​ساختن و باز گرداندنه احساسات مثبت هست و همچنین من مثل السا جادوی مه قلبی دارم /خوش بختم 
***asal******asal***
20 اردیبهشت 00 19:11
وای خدا دو نفر انقد شبیه هم !!!!!!
اسم وبلاگهام :
دنیای دخترونه
دنیای السایی
دخی بهشتی
پرنسسی۱
پرنسسی ۲
الهه‌ی قلب
پاسخ
😅

20 اردیبهشت 00 19:32
بهترین ابر قهرمانی که میشناسم&hearts&hearts
الهه‌ی قلب
پاسخ
سلام رفیقم

20 اردیبهشت 00 19:37
سلام عشق قدیمی من&hearts&hearts
به نی نی وبلاگ بسیار خوش اومدی نفسم&hearts&hearts&hearts

وبت رو عالی شروع کردی♡
رمانت هم عالیه ♡♡
امیدوارم هزاران فالو داشته باشی♡♡
الهه‌ی قلب
پاسخ

ممنون😘😘

20 اردیبهشت 00 19:39
عشقی عزیزم ♡♡
الهه‌ی قلب
پاسخ
قربونت رفیق

20 اردیبهشت 00 20:03
سلام
منم معجزه گر دارم
معجزه گر بهار
کارشم زیباتر کردن طبیعت بهاره

خوش امدید
الهه‌ی قلب
پاسخ
سلام همکار

20 اردیبهشت 00 20:11
البته دوست هم تولدم عسل که عکس پونی گذاشته بهم یه جایی معرفی کرد که ازش معجزه گر بگیرم

20 اردیبهشت 00 22:38
من هویتتو فهمیدم
الهه‌ی قلب
پاسخ
خوب من چون الهه هستم و جادو دارم همه میفهمن که من کی هستم 😊❤️

20 اردیبهشت 00 22:48
اسمت منظورمه
کسی نگفت از ی راه دیگه فهمیدم
الهه‌ی قلب
پاسخ
خوب اونم میدونم از کجا فهمیدی ممکنه همه بفهمن

20 اردیبهشت 00 22:53
واسه اینکه هویتتو کسی نفهمه تلگراف میدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاطرات می باشد