خودم 😇خودم 😇، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
مامانممامانم، تا این لحظه: 35 سال و 8 ماه سن داره
بابابابا، تا این لحظه: 43 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
از خرداد تا 1 مهراز خرداد تا 1 مهر، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

خاطرات

من قهرمان خودم هستم ☘️و همیشه خواهم بود ✊😎

رمان بوی عاشقی ❤️پارت 4

1400/3/2 9:47
نویسنده : الهه‌ی قلب
1,125 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام  امیدوارم حالتون خوب باشه، باز اومدم با رمان بوی عاشقی ❤️ بریم سراغ رمان....

بوی عاشقی ❤️
 

پارت 4

~مرینت سرشو انداخت پایین..

مرینت:نه فقط یه خورده از دست الس
یا عصبانی هستم همین 🙂

~ادرین لبخندی زدو دستشو گذاشت روی شونه مرینت و..

ادرین :خوب نیست دوتا رفیق از  هم قهر کنن مخصوصا شما دوتا

مرینت :من قهر نکردم فقط...

~ مرینت میخواست ادامه که ادرین میپره وسط حرفش

ادرین :فعلا بهتره بریم تو پروژه رو تموم کنیم

مرینت :باشه

~مرینت و ادرین باهم رفتن داخل خونه

الیا رو به ادرین و مرینت :چی شد ته حرفاتون به کجا کشید😉

نینو :الیا بس کن اونا فقط دو کلام حرف زدن بهتره الان به فردا که قراره گزارش بدیم و نمره ما از همه کمه
 

نینو رو به مرینت و ادرین :شما تا صب میخواین همونجا وایسین خب بیاید بشینید

ادرین، نینو، مرینت  و الیا :خخخخخخخخ😂😂

~2ساعت بعد

مرینت :هوففف بلاخره تموم شد

(نکته :اونا ساعت 7 عصر شروع کردن و ساعت 9 شب تموم کردن )

ادرین :اره

نینو :اخ، من فقط شکمم صعف کرده یا بقیه هم همینطورن 😕😐

ادرین :بقیه هم همینطورن 😂

نینو:چقد خوب

الیا :ببخشید چی چقد خوب 😕اینکه بقیه دارن میمیرن
 

نینو :اِی بابا، چرا اینقد به من گیر میدی خب گشنمه😩

ادرین :کسی با اینکه از بیرون سفارش بدیم موافقه؟

مرینت :من پایم

نینو:منم هستم

الیا :من میگم پیتزا سفارش بدیم

ادرین و نینو. مرینت : اره باشه

الیا :خب الان زنگ میزنم سفارش میدم

نینو :وای چقد خوبه که با رفیق عزیزم غذا میخورم

مرینت :خخ😂

ادرین :اره برای منم لذت بخشه که دارم کنار دوستام شام میخورم 😅
 

_ادامه دارد..............
 

🖐🏻🖐🏻

پسندها (6)

نظرات (3)


2 خرداد 00 10:02
عللییی بود فقط آدرینتی نبود
توی پارت بعدیییی آدرینتی کن😍😍😍😍😍💓💓💓💓💓💟💟💟💟💟💟💟💋💋💋💋
 
الهه‌ی قلب
پاسخ
😘
الهه‌ی قلبالهه‌ی قلب
2 خرداد 00 11:21
دوستان ببخشید اینجا(مرینت : نه فقط یه خورده از دست الیا عصبانی هستم)این اشتباه شد نوشتم الس یا😁 

2 خرداد 00 12:39
عالی عشقم😍
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاطرات می باشد