خودم 😇خودم 😇، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره
مامانممامانم، تا این لحظه: 35 سال و 8 ماه و 17 روز سن داره
بابابابا، تا این لحظه: 43 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
از خرداد تا 1 مهراز خرداد تا 1 مهر، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

خاطرات

من قهرمان خودم هستم ☘️و همیشه خواهم بود ✊😎

دیدن دوست قدیمی

1400/2/20 22:00
نویسنده : الهه‌ی قلب
129 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه 17/٢ /1400

گفتم برم یادی از رفیقم کنم واسه همین با مامانم رفتیم مسکن مهر. 

اول زنگ نازنین فکر کرد دارم باهاش شوخی میکنم که اومدم گفتم بیا پایین رفتم محوته وقتی وارد محوته شدم همه خاطره ها برام زنده شد دادشش رو دیدم (امیر عباس)

نازنین اومد پایین احساس کردم یه ذره تو شک بود نمیدونم حالا تو کامنتا خودش بگه 

از ساختمون خارج شدیم نازنین با مامانم سلام احوالپرسی کرد 

بعد باهم حرف زدیم چند تا مسابقه دو گذاشتیم اونم دوتایی😂😂😂

آخر کار داشتیم حرف میزدیم که دیدیم مامانمون نیست یهو از نرده نگاه کردم دیدم مامانم سوار ماشین شده میخواد بره 😅😂😂 سری خداحافظی کردم  

برگشتیم خونه 

عجب روزی بود حالا از مامانم قول گرفتم دوباره بریم 😅😌

لایک و کامنت یادتون نره 💕💕

پسندها (5)

نظرات (10)


20 اردیبهشت 00 22:05
اووو نازنین خودمون اون شیطون بلا؟!! باهاش دوستی 😉😉😉😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂آره داداششه😉وویی وویی خدا خدا اون قسمت نیویورک میراکلسو گذاشته برو ببینش🥺نمیدونم دیدی یا ن ☺️💝😇
الهه‌ی قلب
پاسخ
آره خوده شیطونشه😂

نیویورک دیدمش بیشتره100 بار

20 اردیبهشت 00 22:13
منم😉😉😉😉
الهه‌ی قلب
پاسخ
من خیلی دلم با شما آشنا بشم البته هویت مخفی من که هویتمو همه میدونن😅

20 اردیبهشت 00 22:28
سلام عزیزم شما کجا زندگی میکنید؟
ببخشید فضولی کردم😐
الهه‌ی قلب
پاسخ
نی&zwnjریز. شیراز یعنی هم شیراز هم نی&zwnjریز بخاطره مدرسم 

20 اردیبهشت 00 22:30
اوم خب میتونی بشی اما نمیتونی اسممو بدونی 🥺😂😐☺️☺️☺️☺️☺️
الهه‌ی قلب
پاسخ
چقدر عالی البته که نه

20 اردیبهشت 00 22:58
ما شیرازیم ستایش جون 
الهه‌ی قلب
پاسخ
البته ما نی&zwnjریز هم هستیم 

20 اردیبهشت 00 22:58
وایی قلبی منم دارم دقیقا همین خاطره را مینویسم &hearts&heartsکه پست کنم الان دیگه کم کم تمومه

20 اردیبهشت 00 22:59
ببخشید عشقم ولی من که بهت میگم آجی یا قلبی آخه ما مثل خواهریم من بهت میگم قلبی یا آجی

20 اردیبهشت 00 23:00
خیلی خیلی هم خوش گذشت😜

20 اردیبهشت 00 23:01
حتما دوباره بیا عشقم 

20 اردیبهشت 00 23:01
ولی حیف که عکس نگرفتیم بزاریم وب 
الهه‌ی قلب
پاسخ
دفعه بعد حتما میگیریم 
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاطرات می باشد