خودم 😇خودم 😇، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
مامانممامانم، تا این لحظه: 35 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
بابابابا، تا این لحظه: 43 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
از خرداد تا 1 مهراز خرداد تا 1 مهر، تا این لحظه: 2 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

خاطرات

من قهرمان خودم هستم ☘️و همیشه خواهم بود ✊😎

رمان بوی عاشقی ❤️. پارت 1

1400/2/21 11:36
نویسنده : الهه‌ی قلب
1,944 بازدید
اشتراک گذاری

بوی عاشقی ❤️

#پارت _1
 

کت :پنجه ی برنده.

ليدی: دیگه بد جنسی کافیه، فقطشه که شرارت خنثی بشه،گرفتمت.

خداحافظ پروانه کوچولو. کفشدوزک معجزه آسااااا.

کت ولیدی :بزن قدش.

کت :خوب بانوی من، من دیگه باید برم.

لیدی :منم باید برم.

کت:راستی امشب میای.

لیدی :ببخشید ولی به دوستم قول دادم شب برم پیشش بمونم.

کت:اووو چه بد، خداحافظ بانوی من.

لیدی توی دلش:خداحافظ پیشی من

نویسنده :لیدی باگ رسید خونه و به حالت عادی برگشت و به تیکی غذا داد و روی تختش دراز کشید.

تیکی :مرینت چرا قبول نکردی شب بری پیش کت نوار
(نکته:مرینت روی تختش دراز کشیده ولی خواب نیست).

مری:مگه دروغ گفتم باید شب برم خونه آلیا پروژه مدرسه رو تموم کنیم  احتمالا شب هم میمونم.

تیکی :پس به کت نوار دروغ نگفتی! آفرین دختر خوب

مری:اگر به کت نوار دروغ میگفتم که تو روی مخم بودی چرا دروغ گفتم😂

مری و تیکی :خخخخخ.

~ادامه دارد....


 

لایک و کامنت یادتون 

ببخشید پارت اولش کم بود ولی پارت های بعدی یکم طولانی تر میکنم ❤️😘

پسندها (4)

نظرات (5)


21 اردیبهشت 00 11:45
عالیه عشقم😍
الهه‌ی قلب
پاسخ
❤️

21 اردیبهشت 00 11:45
چرا پسترش نزاشتی؟؟
الهه‌ی قلب
پاسخ
پوستر از پارت دوم شروع به گذاشتن میکنم 

21 اردیبهشت 00 12:22
پیشی من ؟
الهه‌ی قلب
پاسخ
آره 

21 اردیبهشت 00 13:45
دختر بهاری پیشی من منظورش از کت نواره💓😀به هم دیگه تقریبا علاقه دارن اینو میگن😜 به به عالی بود عزیزم😇
الهه‌ی قلب
پاسخ
کت نوار که عاشقشه و لیدی باگ یکم دوسش داره

ممنون❤️❤️❤️

21 اردیبهشت 00 16:47
آره. اون عاشقشه ولی لیدی باگ کمی دوستش داره. قربانت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاطرات می باشد